Актуелно

Пријем грађана: узајамном комуникацијом до конкретних резултата

Градоначелница Ниша Драгана Сотировски са сарадницима из градских управа, помоћницима, директорима појединих јавно-комуналних предузећа и Комуналне милиције разговарала је са грађанима који су затражили пријем.

Био је то 11. организовани пријем у Градској кући и према нашој евиденцији срели смо се до сада у Градској кући са око 3.500 суграђана. Према броју оних који су тражили поновни пријем, рекла бих да је велики број њихових проблема решен, напоменула је она.

Увек замолим грађане са којим разговарамо да ме обавесте телефонском поруком или мејлом да ли је наш договор испоштован. Наша узајамна комуникација води нас до конкретних резултата, истакла је градоначелница Ниша.

Вршилац дужности директора ЈКП „Наисус“ Горан Милосављевић напоменуо је да су проблеми у снабдевању водом и каналисању најизраженији у приградским насељима.

У сусрету са грађанима добијамо информације на основу којих решавамо проблеме индивидуалних домаћинстав, али и појединих делова града, казао је он.

Одговарајући на питање о проблемима који настају после обилних падавина, Милосављевић је рекао да је у појединим деловима Ниша пре више деценија изграђена канализациона мрежа са мањим профилом цеви која не задовољава садашње потребе.

Тај проблем захтева систематски приступ и он ће једним делом бити решен изградњом фабрике за пречишћавање отпадних вода.

Вођа логистике Комуналне милиције Игор Џонић рекао је да поједине проблеме које грађани пријављују треба решавати у сарадњи са инспекторима за заштиту животне средине.

Он је напоменуо да је на пријему грађана саслушао проблеме из Пантелеја, Доње Врежине и Новог Села и да ће Комунална милиција одмах реаговати из делокруга својих надлежности.

Још садржаја