Актуелно

Обилазак радова на „Ауто-путу мира“

Без градње инфраструктуре нема развоја економије, порука је са обиласка радова на изградњи петље Мерошина у оквиру прве деонице „Ауто-пута мира“ министра грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислава Момировића, директора Коридора Србије Александра Антића, градоначелнице Ниша Драгане Сотировски, градоначелника Прокупља Милана Аранђеловића и председника општине Мерошина Саше Јовановића.

Овај ауто-пут доноси много бољу перспективу за цео Топлички округ, а пре свега за Ниш. Са овим ауто-путем Ниш постаје озбиљан регионални центар који ће то бити и за Скопље, и за Приштину и бугарске градове, оценио је министар.

Морамо да га завршимо за четири године и да отворимо сасвим нову економску перспективу за овај део земље, морамо да градимо мостове и срушимо зидове и да омогућимо људима овде боље послове и веће плате, рекао је Момировић.

Завршићемо га, као што смо завршили и све претходне пројекте, поручио је министар.

Ниш, Нишавски и Топлички округ добијају још један важан путни правац, најкраћи до Јадрана и луке Драч. То је важно због нових инвестиција и заједничке туристичке понуде Ниша и Топлице, посебно у области бањског туризма, навела је градоначелница Ниша.

Ниш постаје у правом смислу централно саобраћајно чвориште путног и железничког саобраћаја Србије и овог дела Европе. Овај путни правац представља практичан допринос пројекту „Отворени Балкан“ о слободном протоку људи, услуга и капитала који је покренуо председника Републике Србије Александар Вучић. Када имате све то, онда сте обезбедили развој, нова радна места и бољи стандард у овом делу Србије, навела је Драгана Сотировски.

На првој поддеоници у дужини од 5,5 километара, за коју је потписан уговор о изградњи, имамо радове на неколико тачака, рекао је Антић.

На свих осам поддеоница будућег ауто-пута ми имамо одређене активности, али у различитим фазама, напоменуо је он и додао да се ради о комплексном и захтевном пројекту и тешкој траси.

Према његовим речима, важно је да у фази израде пројектно-техничке документације за поједине поддеонице усвојимо најбоља решења која ће касније олакшати извођење радова.

Још садржаја