ИНСТРУКЦИЈЕ ЗА БЕЗГОТОВИНСКО ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА ЗА УТРОШЕНУ ВОДУ И УСЛУГЕ КАНАЛИЗАЦИЈЕ
Поштовани корисници,
Због великог интересовања суграђана и великог броја упућених питања служби информација и рекламација, показујемо на који начин је могуће извршити плаћање месечних рачуна ЈКП „Наиссус“ Ниш, за воду и услуге канализације. У време уведеног ванредног стања у Републици Србији услед пандемије изазване Корона вирусом Ковид 19, привремено је обусављен рад благајни у просторијама предузећа, тако да детаљним информисањем и сликовним приказом Вам олакшамо на који начин можете сигурно да обавите безготовинско плаћање наших услуга.
Сви корисници услуга могу извршити плаћање редовних рачуна, заосталих дуговања као и обавеза преузетих потписивањем уговора о наплати потраживања у више месечних рата.
Безготовинско плаћање је могуће извршити електронским путем коришћењем апликација пословних банака или на шалтерима банака, овлашћених мењачница и експозитурама поште.

Плаћање се обавља тако што корисник, поред основних личних података, предвиђени износ уплаћује на један од бројева жиро рачуна ЈКП „Наиссус„ Ниш, а у рубрици „позив на број“ унесе матични број потрошача из оригиналног рачуна ЈКП „Наиссус“ Ниш. Бројеви жиро рачуна су исписани у горњем десном углу оригиналног рачуна за воду и услуге канализације.
Бријеви жиро рачуна:
105-353-37 АИК БАНКА
170-30005495000-14 UNICREDIT BANKA
275-0010228420274-35 SOSIETE GENERALE BANKA
160-7345-60 BANKA INTESA, 205-40950-40 КОМЕРЦИЈАЛНА БАНКА
265-4020310000450-07 RAIFFEISEN BANK
200-2236000101002-19 ПОШТАНСКА ШТЕДИОНИЦА
205-3010000025020-06 EUROBANK
340-0000011020604-83 ERSTE BANK
Уколико нисте примили рачун на кућну адресу, све потребне иформације можете добити на телефоне 018/502 777 или 0800 323 320 (бесплатан позив) или нас контактирајте путем мејла reklamacije@naissus.co.rs