ГРАДСКА ТОПЛАНА ЧЕКА НОВУ СЕЗОНУ БЕЗ ДУГОВА

  • DSC_2895
  • DSC_2893
  • DSC_2875
  • DSC_2870

Градска топлана Ниш је једина топлана у Републици Србији која је пред почетак грејне сезоне 2017/18. извршила снижење цене за 4,20% у фиксном и 6,67% у варијабилном делу, чиме је грејање у Нишу сврстано међу најјефтиније у Републици.

 

Испод Ниша, на листи градова са нижом ценом даљинског грејања су само она места која имају мале топловодне системе и мали број корисника, или градови који за грејање користе загрејану воду из термоелектрана, као што је случај у Обреновцу или Лазаревцу, на пример, рекао је Градоначелник Дарко Булатовић и истакао да је он изузетно задовољан пословним резултатима овог Јавно комуналног предузећа у претходној грејној сезони, што се посебно огледа у драстичном смањењу дугова према добављачима, што је и био дугогодишњи највећи проблем Топлане, али и Града, као оснивача.

Директор Градске топлане Предраг Милачић каже да  су спроведени ремонти и потпуно нова организација рада у предузећу побољшали степен корисности производног и дистрибутивног система, а самим тим и резултате пословања. Вишегодишња квалитетна наплата стамбеног и пословног простора, редовно сервисирање обавеза од стране Града Ниша и спроведене мере штедње су дале резултата, што се огледа у смањењу дуговања и затезних камата према „Југоросгаз“-у, тако да ће ЈКП „Градска топлана“ Ниш започети нову грејну сезону без дуговања према добављачима, али и без кредита, рекао је директор Милачић и подсетио да су дугови Топлане  почетком 2015. године износили више од 1.100.000.000 динара.

Остварени резултати из 2017. године су довели до стварања могућности за додатно појефтињење цене фиксног дела грејања за предстојећу 2018/19, док ће цена варијабилног дела зависити искључиво од кретања цена енергената на светском тржишту, на које Град и руководство Топлане не могу утицати, али ће још бољом унутрашњом организацијом предузећа, и радом на даљем смањењу губитака у топловодном систему.

Задатак и жеља запослених је да применом потпуно новог концепта приступа корисницима услуга, побољшају квалитет испоруке топлотне енергије и врате поверење грађана у Градску топлану.

Print this pageEmail to someoneShare on Facebook0Tweet about this on Twitter0Google+0Share on LinkedIn0share on Tumblr

Можда Вас занима и следеће...