Граду Нишу Сертификат за унапређење функције управљања људским ресурсима

  • IMG_7643 - Copy
  • IMG_7670
  • IMG_7673

Граду Нишу додељен је сертификат за успешно усвајање Пакета подршке за унапређење функције управљања људским ресурсима у локалној самоуправи. У име Града Ниша сертификат је примила в.д. заменика начелника Градске управе Катарина Митровски на завршној конференцији пројекта “Управљање људским ресурсима у локалној самоуправи” у Београду. Овај пројекат, који је спроведен уз финансијску подршку Савета Европе и Европске уније, имплементирао је Савет Европе у сарадњи са Министарством државне управе и локалне самоуправе и Сталном конференцијом градова и општина.
Општи циљ пројекта је побољшање делотворности и административних капацитета јединица локалне самоуправе кроз успостављање професионалног система обуке и унапређења функције управљања људским ресурсима ради већег степена ефикасности и задовољства грађања радом локалних самоуправа.
Имајући у виду да је реформа јавне управе усмерена на повећање степена ефикасности јавне управе и задовољства грађана радом локалних самоуправа, овај пројекат је успоставио оквир за систематизовано и ефикасно управљање људским ресурсима у локалној администрацији.
У оквиру пројекта одржане су обуке и е-обуке из области стручног усавршавања и управљања људским ресурсима, израђено је више од 30 модела аката за ефикаснију и квалитетнију примену у пракси и пружена је консултанстка подршка приликом успостављања функција управљања људским ресурсима у локалним самоуправама.
Мотив Града Ниша за учешће у овом пројекту је тенденција да постане добра управа по мери грађана, која је оријентисана на пружање брзих и ефикасних услуга. Такође, промене у регулативама налажу унапређење рада локалних самоуправа у домену управљања људским ресурсима. Град Ниш је једна од 20 пилот јединица локалних самоуправа које су учествовале у овом пројекту.

Print this pageEmail to someoneShare on Facebook0Tweet about this on Twitter0Google+0Share on LinkedIn0share on Tumblr

Можда Вас занима и следеће...