Пет година Дирекције за јавни градски превоз

image_pdfimage_print

У сали Универзитета у Нишу  свечано је обележен јубилеј,пет година постојања Дирекције за јавни градски превоз.

У присутву бројних званица и градоначелника Дарка Булатовића презентовани су резултати рада  дирекције и уручене захвалнице заслужним појединцима.

Од свог оснивања 2011.године Дирекција константно предузима мере у циљу побољшања квалитета система јавног превоза у Нишу.

Од 2013. године Дирекција преузима управљање Приградском аутобуском станицом са које се сада врши прихват и отпрема аутобуса и путника ка приградским насељима.

Данас је ова станица  функционално опремљена, оспособљена је климатизована чекаоница, уведен бесплатан Wi – Fi интернет, уграђен разгласни систем и постављени дисплеји са измењивим садржајем за информисање путника.

Од 1. септембра 2014. године Дирекција, прва у Србији организује систем јавног превоза по моделу јавно – приватног партнерства. Овим новим системом јавног превоза комплетна реализација превоза путника на територији града Ниша, која подразумева и приходовање средстава од продаје карата и плаћање превозницима за извршене услуге превоза, поверава се ЈКП-у Дирекција за јавни превоз Града Ниша.

Увођењм новог  система ефекти по буџет града су знатно повољнији  па су примера ради  издвајања из буџета мања  за 260 милиона динара у 2015. у односу на  2012. Годину.

Повећани су приходи од продаје појединачних, полумесечних и месечних карата; повећан је укупан број остварених појединачних вожњи; створене су могућности за умањење прихода превозницима у случају да не пруже услуге превоза уговореног квалитета; смањен је број изгубљених полазака аутобуса; укинута је толеранција од 2% на остварење планираног реда вожње; повећан је број контрола путника и број издатих доплатних карата и опомена путницима који у моменту контроле немају исправну возну исправу.

Даља модернизација обухвата електронски систем продаје карата . Предност овог система у односу на пређашњи је у томе да сада постоји евиденција у реалном времену о броју продатих карата, тј. кретању путника по линијама, као и да је смањена могућност злоупотребе приликомпродаје карата од стране возача и кондуктера.

Можда Вас занима и следеће...